Fotosafari: høst

lisa-skaar-naess-fotosafari

På lørdag dro Marcus og jeg på fotosafari. Spør du meg, så finnes det ikke bedre lørdagsaktivitet enn å dra på fototur. Denne gangen var vi ved Solli, Asker.

Skogen her er så ufattelig vakker. Tett, lun og grønn. Selv om den er langt fra uberørt. Skogen huser nemlig kilometer på kilometer med skiløyper. Og om sommeren blir den brukt flittig av både dyr og mennesker.

Og denne lørdagen var skogen ekstra flott. Lyset som badet mellom trærne kunne minne om et siste, varmt sukk fra sola før skogen går inn i vinterdvale.

Dette lyset greide Marcus å fange ekstra godt, som du kan se på det øverste bildet. Han fanget øyeblikket på kamera da jeg skulle ta bilde av noe spindelvev under treet. Resultatet ble ganske kult, ikke sant?

Jeg elsker høsten, og det er jeg nok ikke alene om. Hvilken årstid liker du best?


Forsidefoto: Marcus Lien Gundersen. Resterende bilder: Lisa Skaar Næss.

6 thoughts on “Fotosafari: høst

  1. Utrolig flotte bilder dere har tatt.
    Det som er så fantastisk med landet vårt er naturen og alle skiftene vi er igjennom med de ulike årstidene. Høsten er herlig🍁🍃

    Lik

Legg gjerne igjen en kommentar

