Oktoberfavoritter: Inter_njet

inter_njet

Det er spesielt én reklame denne høsten som har fått meg til å trekke på smilebåndet, og det er reklamen til Telenor – kjært barn har mange navn.

Bedrift: Telenor
Lansert: Mai 2015
Byrå: TRY
Konsept: Kjært barn har mange navn

Les også: Telenor og TRY ble best i mai

Les også: Årets (hittil) beste reklamefilmer – mine favoritter

En av mine første tanker da jeg så denne reklamefilmen var: «Damn, dette er et tekstkonsept jeg gjerne skulle hatt i portfolioen min!» For du vet, kjært barn har mange navn: Både MrFantastic_net, KozeBodil, og min personlige favoritt – Inter_njet.

Da jeg bodde og studerte i Oslo, husker jeg at en av naboene i blokka der jeg bodde hadde et nettverksnavn som lød: IkkeSpillGitarEtterKlokkenElleve.

Jeg hadde en gitar. Og jeg tok hintet.

Her i huset tror jeg nettet vårt ikke har noe spesielt navn. Kanskje det kan bli mitt neste prosjekt? Et genialt nettverksnavn.

Har du kommet over noen morsomme nettverksnavn?


Bilde: Skjermdump fra Youtube.

2 thoughts on “Oktoberfavoritter: Inter_njet

Legg gjerne igjen en kommentar

