Oppsummering av oktober

ET BILDE fra en fin dag:
fotosafari_høst_asker_semsvannet-25
Favorittprodukt:


Jeg elsker dette produktet, og bruker det hver dag etter jeg har dusjet. Dette produktet er for tørt og nordisk hår, og gir håret et glatt og skinnende utseende. I tillegg lukter den akkurat som en gammel parfyme jeg hadde da jeg var yngre.

Et høydepunkt:
IMG_20151028_165434

Jeg har fått meg jobb!

En bok du leste:

Odinsbarn av Siri Pettersen. Terningkast 5 – absolutt å anbefale. Passer for alle med et hjerte for fantasy ♥

En film du vil anbefale til andre:



The Martian (IMDb 8,2) – en fantastisk bra film. Likte du Interstellar vil du garantert like denne.

Noe nytt du lærte:

Man trenger ikke 1 liter kaffe om dagen. Virkelig ikke. Te er tingen!

Beste innkjøp:

Tart Cherry fra Super-nature. Godt for helsa, betennelsesdempende og søvnfrembringende.

Den beste dagen i oktober:

Da Marcus og jeg var på søndagstur til Vollen.

Dine topp tre mest leste blogginnlegg fra oktober:
Vollen_høst_foto-24
  1. Skrekkfilmer til halloween – tør du se disse filmene?
  2. Stå på
  3. Jeg har …
Hva gleder du deg til i november?

… å dra på kino! Jeg er nødt til å se den nye James Bond-filmen, og nye Star Wars.
… se Raske Menn på Latter og være med hele familien.
… dra på Bring Me The Horizon-konsert med Marcus og Sara.
… begynne på julegavene.
… skrive masse! Jeg har jo tross alt verdens beste jobb som tekstforfatter.


Inspirasjon til listen er hentet fra bloggen til Stine.

Legg gjerne igjen en kommentar

