Uke 45: Akkurat nå – i bilder

En film du vil anbefale til andre:

James Bond: SpectreJeg har vært fan av James Bond-filmene siden jeg var ei lita jente, så dette var en film jeg hadde gledet meg lenge til å se – og jeg ble ikke skuffet.

Noe fint du leste:

Blogginnlegget «Like a lady» av Supermarie. Les, les, les!

Et bilde av noe du ønsker deg:

Utstyr til å lage egne såper. Husker mamma og jeg gjorde det da jeg var liten. Det var skikkelig artig, også ble det veldig fine julegaver ♥

… og denne julegenseren. Hallo, så tøff!

Et bilde av noe vakkert:

Denne kjolen. Aner ikke hvilken designer det er, men shit … Fantastisk nydelig.

Et bilde av noe du savner:

Å ha dyr.  Jeg savner det så utrolig mye.

Et sted du har lyst til å reise:

Dette stedet i Thailand Erawan National Park. Tenk å bade her!

Noe som fikk deg til å le:

Noe som smeltet hjertet ditt:

Hvordan var din uke? Legg gjerne igjen en kommentar.

4 thoughts on “Uke 45: Akkurat nå – i bilder

  1. Har og lyst til å se Bond! Men er så fattig akkurat nå, også kommer jo både Star Wars og Hunger Games snart! ÅÅåh, alle valgene </3

    Lik

Legg gjerne igjen en kommentar

