Fotosafari: SpillExpo 2015

Fiksa_spillexop_2015-10

På søndag dro jeg på SpillExpo, Norges største spillmesse i Lillestrøm. Jeg har pleid å være der hvert år siden jeg jobbet for EA, og i år var intet unntak. Her er noen av bildene fra dagen min.

Fant også noe jeg ønsker meg til jul:

Fiksa_spillexop_2015-2
1. Nope! Det er ikke et spill. Dette er såpe, av alle ting. Fantastisk genialt og litt merkelig.

Fiksa_spillexop_2015-16
2. Game of Thrones-Monopol! Wow … just, wow.

Fiksa_spillexop_2015-19
3. En salt- og pepperbøsse av Gandalf og Saruman … eller Saruma som noen tydeligvis tror han heter.

Er du glad i å spille? I så fall, hva gamer du?

Legg gjerne igjen en kommentar

