Novemberfavoritt: Her er en tre meter lang sang

Det er spesielt én reklame i november som har fått meg til å smile, og det er en tre meter lang sang.

Bedrift: Peugeot
Lansert: Oktober 2015
Byrå: DDB
Konsept: 3 meter passer godt i partner’n

Les også: «3 meter lang sang» kapret septemberkåringen

«En skeiv og rar, men hektende radioreklamesang fra DDB Oslo ble stemt fram som månedens beste arbeid på kreativtforum.no i september.»

– Kreativt Forum

Første gang jeg så denne reklamen var på Facebook. I begynnelsen tenkte jeg at dette var noe av det mest grusomme jeg noen gang hadde hørt, og reflekterte ikke noe særlig mer over det. Men da jeg tok meg selv i å nynne på sangen resten av dagen, så slo det meg. «Dette er jo genialt.»

Les også: Peugeot – Norges lengste reklame?

Jeg hadde den. På hodet. Inni hjernebarken og bakom ørene. Surt som faen, men jeg smilte hver gang jeg tenkte på den teite sangen, og den teite animasjonen.

Her er en tre meter lang sa– … nei, hysj nå hjerne. Dumme hjernebark.

Nå vet jeg ikke helt om den kan kalles en landeplage enda, men reklamen gjorde inntrykk. Jeg er redd den ikke går i glemmeboken hos meg med det første.

Hva synes du om reklamen?


Bilde: Skjermdump hentet fra Kreativt Forum.

4 thoughts on “Novemberfavoritt: Her er en tre meter lang sang

  1. Helt sprøtt! Minner meg om alle de rare reklamene vi så i England, mens vi lå i hver vår seng og spiste posetomatsuppe fra butikken over gata!

    Lik

  2. 😂😂😂 sååå enig… Her har vi nynna hele gjengen på denne reklamesangen 😄 Men så er den jo ikke så værst 😉 Om de ikke selger mange partnere , så har de i allefall oppnådd oppmerksomhet så det holder 😂

    Lik

Legg gjerne igjen en kommentar

