10 fantastiske akvarium

Jeg har så lyst på et akvarium. Alle fargene, lyset når det treffer vannet. Se ulike fisker trive sammen. Lage et lite undervannsunivers med grønne planter og bobler.

Det er noe med å stirre inn i et akvarium. Jeg kjenner litt på den samme roen som når jeg ser inn i flammene på et leirbål. En slags ur-ro, hvis jeg kan kalle det for det. På mange måter er det å ha et akvarium som å ha et bittelite vindu inn til en annen verden.

Kunne du tenke deg et akvarium, og hvilket ville du hatt av bildene under?

10 . Glem doblader og dobøker. Du trenger ikke lesestoff på toalettet med dette rett ved siden av doskåla.

982165dfd29c44be56991d459f0139f4

9 . Dette Harry Potter-inspirerte akvariumet. Mørkt, mystisk og magisk.

0e61b1699265eee5116baf1e250adc2f

8 . Tenk å lage mat på dette kjøkkenet. Så nydelige farger … helt magisk.

ad1ec5eb608d67f20aab27950c82376f

7 . Wipe your paws. Snakk om hundehus!

eb4fdb268fe6590b94f7d0fc189811fe

6 . Med dette akvariumet trenger du ikke teller sauer for å falle i søvn i alle fall.

a65c64d6b753d16cf9862529b92cc8f6

5 .Okei … Jeg er faktisk ikke helt sikker på om dette er et akvarium. Ser jo egentlig mer eller mindre ut som en eventyrskog.

cd09a7162805e580c763fd884857b621

4 . Wow! Tenk å ha et manetakvarium, da! De er så vakre å se på.

jellyfish

3 . Det er bedre med en fugl i hånden enn … ti fisk … i taket?

podborka_702_53

2 . En eller annen gang i livet, må jeg sove på dette hotellrommet. Det skal visstnok være i Dubai, men jeg er ikke helt sikker på om det finnes enda, eller om det bare er i skissestadiet. Pent er det nå uansett.

Gira på en natt under havets overflate? Ta en titt på disse fem hotellene.

54

1 . Allright. Dette er kanskje litt «juks», men du er tross alt i verdens største akvarium hvis du sover her en natt.

Hotellet ligger i Afrika, og du kan lese mer om det her.

underwater-hotel-designboom02

> Se video av hotellet

5 thoughts on “10 fantastiske akvarium

  1. Jeg har litt vannskrekk så undervannshotell er ikke helt min greie. Jeg friker ut av å være under vann i spill liksom. Men akvarium, DET kan jeg takle! 😀

    Lik

Legg gjerne igjen en kommentar

