Luke 6: Plast eller premium?

Skjermbilde 2015-12-03 kl. 22.34.02

Bildet over er av vårt juletre. Det lukter ikke granbar, har en spinkel plaststamme og er et fullverdig IKEA-produkt. Helt ned til den grisestygge juletrefoten som ser ut som ei grønn fruktkasse fra Kiwi.

Likevel kunne jeg ikke vært mer fornøyd.

For det er ikke bare det første «ordentlige» juletreet vi har i hus. Det er også vårt juletre. Vårt stygge plastmirakel fra IKEA. Vår bringer av julestemning. Og akkurat derfor, er det verdens vakreste juletre. Selv med plastluktodør.

Har du juletre? I så fall, plast eller premium?

tumblr_nynm89fc9b1udapqoo1_1280

 

 

5 thoughts on “Luke 6: Plast eller premium?

  1. Jeg har et lite plastjuletre jeg har hatt siden jeg gikk på barneskolen, og det passer fint til leiligheten. Jeg og samboeren er jo aldri i leiligheten i jula, da er vi hjemme hos familiene våre, så et lite plastjuletre passer oss perfekt!

    Lik

  2. Har ikke juletre 😦 Har bare den lille nissen vi fikk på julebord i fjor. Kanskje jeg kan putte litt glitter på avokadoplanten eller noe 🙂

    Lik

Legg gjerne igjen en kommentar

