Lyset

9b6d4870-4873-47a2-b9b4-ce91edc4afe0

Første jula i Nord-Norge. Jeg har spist lokal kveite, sett nordlyset danse, fått en halvmeter med snø i julegave, sett havet farget som gull, som sølv, og som et pastellfarget teppe av rosa.

Jeg har drukket akevitt, spist litt for mye hjemmelaget marsipan, sett havørn, kjent puddersnø helt opp til knærne, gått på ski i måneskinn, sett snøen glitre, danset sving og vært i kirka. Det har vært en fin og magisk jul.

Hvordan har jula vært for deg?

4 thoughts on “Lyset

  1. Sjukt fint! Ble snø her til slutt og, men jeg har ikke vært ute noe enda. Har lyst til å bygge en snøhule før vi reiser hjem. Tror btw det er en kompis av meg som har produsert den Kristiansen-låta! Haha 😀

    Lik

  2. Kjære du!
    Jeg er glad for at din første jul i nord har vært en fin opplevelse. Slik du beskriver den får jeg nesten lyst til å reise etter deg dit.
    Nå er det slutt på den fine julekalenderen du har delt med oss, tusen takk for alle overraskelsene, det behøver neimen ikke være noe spiselig eller noe som en må holde i hendene, din julekalender har vært en fornøyelse å åpne lukene i. Ønsker dere alle der i nord et riktig godt nytt år !

    Lik

Legg gjerne igjen en kommentar

