OSLO-LOVE OG LUSH

Skjermbilde 2016-01-19 kl. 19.10.44
Foto: privat

UPDATE–TE

På mandag møtte jeg Stine i Oslo for å høre hvordan det går med henne på skolen, med bokprosjektet hennes og med bloggen. Hun har begynt å videoblogge, og har et mål om å nå 100 abonnenter på YouTube innen utgangen av januar. Hjelp henne med å nå målet sitt ved å følge henne her. Stine videoblogger om alt mulig fint. Blant annet lærte jeg hvordan å gro et avokadotre i går – noe jeg absolutt skal gjøre neste gang jeg spiser en avokado! Så kult og så enkelt ♥

LUSH-SHOPPING

Etter å ha drukket hver vår kopp med te, dro vi på Lush – og jaggu hadde de salg! Jeg kjøpte en shampoo og balsam med tinneske. Jeg har aldri sett sånn før, men disse skal man gni i hånden som et såpestykke, også bruke skummet som kommer til å vaske håret. Godt luktet de i alle fall. Jeg kjøpte også to massasjebarer som smelter i håndflaten når man skal bruke dem. Også bestemte jeg meg for å prøve «Grease Lightning». Gleder meg til å begynne å prøve produktene skikkelig.

Les hva Colours and Carousels skriver om Grease Lightning


Foto: Headerbilde av Colours and Carousels

 

2 thoughts on “OSLO-LOVE OG LUSH

  1. Takk for shoutout, Lisa! 😀 Var kjempehyggelig å henge igjen. Skulle ønske du bodde enda nærmere så jeg kunne pakke dyna om skuldrene og gå 50 meter for å banke på døra di med et ønske om å se Star Wars<3

    Lik

Legg gjerne igjen en kommentar

