LØRDAGSLISTE – UKE 3

Skjermbilde 2016-01-23 kl. 13.43.31Bilde fra «toppen av Oslo», Stratos. Foto: privat

HVA HAR DU GJORT DENNE UKA?

Jeg har gjort masse spennende: Skrevet for en ny kunde (på engelsk), vært på BEST I TEKST-konferansen, møtt Stine for en update-te, trent styrke (for første gang på lenge), laget ny og spennende mat, vært på premieren av The Revenant (2015), og sett ferdig serien Making a Murderer (2015).

HVA SKAL DU DENNE HELGA?

Lage god mat, spise ost og vin, bestille syden-tur, trene, ta bilder, spise god lørdagsfrokost, se V-Cup i langrenn (15 km fristil på NRK), og dra på en utflukt av noe slag.

BESTE INNKJØP?

Skjermbilde 2016-01-19 kl. 19.10.44Nye produkter fra Lush. Du kan lese mer om innkjøpet her. Foto: privat

Skjermbilde 2016-01-20 kl. 21.50.45Skjorte og ullgenser fra Jean Paul på 50 prosent salg ♥ Foto: privat

NOE DU KAN ANBEFALE?

tumblr_o1b3ok8f9e1r3owlzo1_1280

Ja! Se The Revenant på kino. Dette er en fantastisk vakker film hvor Leonardo DiCaprio gjør en utrolig rolle som eventyreren Hugh Glass.

Sigurd Vik fra Filmpolitiet ga filmen en 6-er. Les hele anmeldelsen hans her.

«Pusten er sentral i både tematikk og på lydsiden i The Revenant. Den fundamentale øvelsen det er å fylle lungene med luft gir både rytme og intimitet til en film som er så kroppslig at det gjør vondt.»

– Sigurd Vik, Filmpolitiet.

tumblr_o18wbd7ccl1v5wa11o1_1280Foto: link
tumblr_o194pivgxx1rjpzbpo2_500

tumblr_o194pivgxx1rjpzbpo1_500

UKAS ØNSKELISTE:

Den siste uka har jeg fått skikkelig dilla på å lage enkle hårfletter, store og gode ullgensere og deilige Lush-produkter slik at man kan ha sitt eget hjemmespa.

Skjermbilde 2016-01-20 kl. 22.24.32
Se link til de ulike produktene her. PS: Har du Polyvore må du gjerne legge meg til som venn!

BILDE FRA UKAS FINESTE DAG:

Det var helt klart søndag morgen da Marcus og jeg gikk rundt Semsvannet (selv om det ikke tilhører uka som gikk). Det skal tross alt mye til å toppe glitrende puddersnø og sol.

Foto: privat

Hvordan har uka som gikk vært for deg?

8 thoughts on “LØRDAGSLISTE – UKE 3

  1. Jeg så lyst til å bli flinkere på fletting og å sette opp håret på en fin måte. Nå i luevær floker håret seg så fort, men siden hårstråene mine er så tynne blir flette fort veldig små og tynne også. Må finne på noe lurt!

    Lik

  2. Ser ut som du har hatt ei flott uke😃Deilig med Lush produkter- har selv bestilt meg endel på salg( i nettbutikken)-herlig med hjemmespa no på vinteren☺️I morgen skal vi på kino og se The Revenant-gleder oss😊God helg til deg og Marcus❤️

    Lik

  3. Jeg kan nok ikke få laget fletter i håret mitt, til uka skal jeg i tillegg klippe meg. Håper det blir en enklere luefrisyre enn den jeg har hatt nå. Jeg har vært på en del møter denne uka, det er fint å ha noen oppdrag på kalenderen. Jeg har også trimma, fyra i ovnen og kosa meg med strikketøyet mitt. I dag har jeg vært tilskuer til mange flotte idrettsprestasjoner på TV mens jeg sjøl har kommet ganske langt på Skappeljakka di. Hyggelig at du sier at du har fått dilla på ullgensere. Da blir vel jakka blink. Fortsatt god helg 🌞

    Lik

Legg gjerne igjen en kommentar

