I’M NOT DEAD

Jeg er ikke borte fra bloggen, altså. Bare litt opptatt. Det er så mye spennende som skjer på jobben nå, og mye å gjøre. I tillegg har jeg begynt å trene fast, og før jeg vet ordet av det er dagen over. Men jeg lover å komme sterkere tilbake. Jeg lover.

ikkjedau
Bilde 1: Fra treningsrommet på jobben. Bilde 2: Sminke- og kleslook fra lørdagen som var. Bilde 3: Fra 70-årsdagen til min flotte bestemor. Bilde 4: Sunn middag in the making.

Mens du venter på nye, spennende ord på bloggen, kan du jo følge meg på Snapchat! Legg til @skrivelisa for uhøytidelige bilder, tegninger med en vri og en daglig oppdatert My Story.

Note: Legg gjerne igjen en kommentar at du legger meg til i feltet under, så kan jeg legge til deg også!

4 thoughts on “I’M NOT DEAD

  1. Så sykt smart med treningsrom på jobben! Det nærmeste jeg kommer er å bære bøker gjennom gangene. Men med tanke på at jeg gjerne bærer 10–15 av gangen, i én stabel, får jeg vel kjørt meg litt sjæl. Haha!

    Lik

Legg gjerne igjen en kommentar

