WCW: LADY GAGA

tumblr_muvzn9ny6j1qaetdco1_500

God onsdag, godtfolk! En onsdag i måneden nå fremover, har jeg lyst til å rette søkelyset mot kvinner som inspirerer meg, og som er til inspirasjon for mange andre verden over.

Disse innleggene vil jeg tagge med #WCW, som står for Woman Crush Wednesday, slik at du enklere kan søke opp bloggpostene.

I dag ønsker jeg å rette oppmerksomheten mot ei utrolig vakker og tøff dame, nemlig Stefani Joanne Angelina Germanotta, bedre kjent som Lady Gaga.

tumblr_o3mxay7p9n1qdfkh1o1_1280
Kilde: tumblr

Det var min søster som introduserte meg til Gaga for første gang, og vi har vært på tre konserter sammen siden ♥

Det som virkelig får meg til å elske Gaga, er hennes lidenskap til musikken – som er hundre prosent og altoppslukende. Hun skriver alle låtene sine selv, og er fantastisk bak pianoet. Men viktigst av alt – hun er en av få artister i en (dessverre) døende gruppe: MUSIKERE SOM FAKTISK SYNGER PÅ EKTE!

best-lady-gaga-moments-2015Kilde: Popsugar

Jeg beklager å måtte si det, men jeg lar meg ikke imponere av verken play back eller folk som synger med autotune.

Men er det noen som virkelig kan synge – og på ekte – så er det Stefani! Bare se videoen under fra Super Bowl 2016.

Navn: Stefani Joanne Angelina Germanotta (Lady Gaga)
Født: 28. mars 1986 (alder 29), Manhattan, USA
Høyde: 1,55 m

Partner: Taylor Kinney

Kilde: Wikipedia

«Til it happens to you». En sang skrevet av Gaga, til alle menn og kvinner som har opplevd voldtekt eller seksuelle overgrep – som henne selv …

Ta også en titt på:

Hva synes du om Lady Gaga? Og hvem kunne du tenke deg ble neste måneds WCW? Kommenter gjerne!

tumblr_npzz6kkrmj1qaetdco1_500Illustrasjon: Heleg Green

2 thoughts on “WCW: LADY GAGA

  1. Jeg er Lady Gaga fan. Hun er en fantastisk artist med en fantastisk stemme. Jeg elsker når hun setter seg ved pianoet, og det bare er pianoet og stemmen hennes som leker. Hun er helt rå, og det er nok hele pakka jeg falt for. God stemme, musikaliteten, kostymene, musikkvideoene og kontakten med fansen.
    Jeg har vært på konsert i Stockholm med jentene mine, og det er noe jeg vil huske for alltid.

    Lik

Legg gjerne igjen en kommentar

