FOLK Å FØLGE PÅ SNAPCHAT

headerbildensapchat

Her er et lite knippe av dem jeg følger på Snapchat. Noen flere du mener jeg burde legge til på listen? Kommenter gjerne!

Til info: Listen oppdateres fortløpende. Sist oppdatert: 30.01.16


@cakes1todough1: Snapchats mest populære katt og kattemamma? I tillegg tegner matmor sykt morsomme tegninger – gjerne med katten i hovedrollen. Absolutt verdt å følge hvis du elsker katter og morsomme tegninger.

@carobergeriksen: Få et (bittelitt) mer personlig inntrykk av dama bak bloggen Caroline Berg Eriksen, tidligere (og kanskje bedre) kjent som Fotballfrue. Snappene hennes gir inspirasjon til trening, samtidig som det er spennende å se hvordan hverdagen til en toppblogger er.

Les bloggen til Caroline Berg Eriksen her

@famousharm: Vegard får meg alltid i godt humør hvis dagen er grå. Han snapper om livet som … ja, Vegard Harm … og er ikke redd for å «by på sæ sjæl» – som de sier i traktene han kommer fra. Underholdende, humoristisk og til tider frekk som faen – Vegard Harm er noe for seg selv. Poster daglig og legger ut på Mystory.

Lik Vegard Harms fanside på Facebook

@godmorgennorge: Jeg pleier aldri å få med meg God morgen Norge på TV. Derfor er det greit å kunne få med seg høydepunktene likevel, på Snapchat.

@icarroi: Caroline er en blogger som jeg har fulgt en god stund nå. Hun er fantastisk flink til å lage mat, og jeg elsker å følge med på snappene hennes for matinspirasjon og tips i hverdagen. Hun legger som regel ut på Mystory.

@carrosverden (snappen til Carolines blogg ^) NY!

Se hvem Caroline følger på Snapchat (sykt bra og oversiktlig liste!)

@jennyskavlancom: Jenny er fantastisk morsom, og på Snapchat kommer dette virkelig frem. Få inspirasjon til klær og mote, og lær hvordan å lage ting! Jenny legger ut masse DIYs.

Bli inspirert på bloggen til Jenny Skavlan

@komikerfrue: Blogger, mamma og humorist (hvis det går an å si?). Marna legger ut daglige snaps og kommer ofte med morsomme tips og råd. Dessuten har hun en helt nydelig liten sønn som smelter hjertet mitt med det søte smilet sitt.

@kylizzlemynizzl: The one and only – Kylie Jenner. Det er artig å følge med på hennes glamorøse Hollywood-liv. Dessuten er jeg en gammel kuwtk-fan. There. I said it.

@linniiie: Favorittsurpomp nummer én – Linnea Myhre. Legger ut supermoromme snaps i ny og ne. Hun får meg alltid i godt humør. Sursøte Linnea ♥

@makeupmalin: Hvis det finnes ei snapchatdronning i Norge, så må det være Malin. Verdens beste, ærlige og usensurerte menneske – helt uredigert og filterfri. Hun snapper daglig om alt fra sminke til psykisk helse. I tillegg har hun verdens beste Mystory som nesten er litt avhengighetsskapende. I’m a fan!

Abonner på Makeupmalins Youtube-kanal

@miologie: Supersnapper med morsomme tegninger (jeg elsker jo Snapchat-tegnere). Absolutt verdt å følge hvis du liker Snapchat-kunstverk.

@mplatco: Enda en Snapchat-tegner. Han er snapkjendis i USA, men kanskje ikke like kjent utenfor. Legger daglig ut morsomme tegninger, og får meg alltid til å smile av sin sprøe kreativitet.

@mrburoe: Enste norske mannen jeg følger på Snapchat, tror jeg. Ørjan er ektemannen til Komikerfrue. Legger daglig ut morsomme snaps av livet sitt med kone, barn og hele pappapakka som følger med.

@rihanna: Hun legger ikke så ofte ut noe, men det er jo alltid interessant å følge med på livet hennes. Også er det jo tross alt Rihanna ♥

@realevalongoria: For meg som er Desperate Housewives fan, er Eva et must å følge på Snapchat. Få et innblikk i hennes glamorøse liv, og se hvordan livet er på baksiden av filmproduksjonsverdenen.

@snapkollektivet: En felles snapchatkonto jeg er med på. Du kan lese mer om prosjektet her, men det er absolutt verdt å følge med på! NY!

@stinefriis: Stine Friis er min gamle klassevenninne og eks-kollega fra skrivebransjen. Hun snapper om livet som tekstforfatter, bøker, mat, mote og livet som ansatt i et av Norges største forlag – Aschehoug (!!!). Poster daglig, og har en underholdende Mystory.

Se hvem Stine følger på Snapchat her

@superbrud: Superblogger, eks-romkamerat i militæret og superkvinne – Marie Brudevold. Hun er (etter min mening) en av Norges beste snappere, og er et must å følge på Snapchat.

Sjekk hvem Marie Brudevold anbefaler å følge på Snapchat


Følger du ikke meg på Snapchat? Legg til @skrivelisa eller se her for å følge meg andre steder i sosiale medier.

Jeg legger (nesten) daglig ut på Mystory, og snapper om livet som tekstforfatter, tanketenker og tegne-entusiast + et par dusin katter (når jeg finner dem). Her er en liten smakebit på hva jeg holder på med:

snapchat1

snapchat2

 

8 thoughts on “FOLK Å FØLGE PÅ SNAPCHAT

  1. Tilbaketråkk: DETTE BETYR EMOJIENE VED SIDEN AV SNAPCHAT-KONTAKTENE DINE | Lisa Skaar Næss

  2. Tilbaketråkk: 5 SNAPCHAT-FUNKSJONER JEG SKULLE ØNSKE FANTES | Lisa Skaar Næss

  3. Tilbaketråkk: HVORDAN MÅLE HVOR MANGE FØLGERE JEG HAR PÅ SNAPCHAT? | Lisa Skaar Næss

Legg gjerne igjen en kommentar

