SØNDAGSLISTE – UKE 13

HVA HAR DU GJORT DENNE UKA?

Jeg har jobbet masse, prøvd meg på CrossFit i Sandvika, vært en tur på IKEA, besøkt Oslo Reptilpark, oppdatert nettbutikken min på Society 6, og vært på Camp Villmark i Lillestrøm.

Se noen av bildene fra Lillestrøm under 

Skjermbilde 2016-04-03 kl. 20.02.23.png
Marcus foran en Toyota Hilux Artic Truck med telt (!!!)

Skjermbilde 2016-04-03 kl. 20.42.15Tror jeg stod ved siden av Norges største elg. Rakk ikke opp til toppen av geviret engang!

Skjermbilde 2016-04-03 kl. 20.46.10Dette er visstnok en Polar Slingshot (?), men jeg tror det er bilen til Bruce Wayne.

BESTE INNKJØP?

Skjermbilde 2016-04-03 kl. 20.06.55
Norrøna Fjorø Flex 1 til 1200 kroner ♥ Buksa kan også kjøpes her.

NOE DU KAN ANBEFALE?

8538405_orig

Filmen The Next Three Days, 2010 (IMDb 7,4). Filmen fikk i sin tid en 4-er av Birger Vestmo i Filmpolitiet.

«Historien foregår i Pittsburgh i USA. John (Russell Crowe) er overbevist om at kona Lara (Elizabeth Banks) er uskyldig fengslet for mord.

Han godtar ikke at de må leve adskilt resten av sine liv, og begynner å pønske ut en plan for hvordan dette kan forhindres.

Hvor langt er John villig til å gå for kvinnen han elsker?»

– Birger Vestmo, Filmpolitiet

Filmen finner du på Netflix.

tumblr_o3qp5pt3u71tkodheo1_500

tumblr_o3qp5pt3u71tkodheo2_500

UKAS ØNSKELISTE:

tumblr_nzj91lst1o1terqsbo1_1280
Denne sminkekolleksjonen (link) ↑

largeDisse skoene fra Adidas. Kilde, ukjent.

UKAS STIL-IKON:

tumblr_o2pgg8d6vj1rjhh5ho1_540Rihanna ↑ (link). Så sykt tøff genser. Skulle gjerne likt hvor jeg får kjøpt denne!

DIN SISTE SELFIE:

Skjermbilde 2016-04-03 kl. 20.25.24

NOE KREATIVT DU GJORDE

Det er lenge siden jeg har lagt ut noe nytt på Society 6, men denne helgen fikk jeg endelig sosa meg til å ordne med det. Har jo en hel haug av bilder og ulike design som bare venter på å bli til noe fint. Også hadde jeg et salg i februar – og det var jo en hyggelig overraskelse. Ta gjernen en tur innom du også: Tales of the Norwegian Forest.

Kunne du tenke deg å vite mer om Society 6, eller kanskje du kunne tenke deg å starte en egen nettbutikk? Si ifra, så kanskje jeg kan lage et blogginnlegg om det, erfaringer og liknende. Just holla!

 

Hvordan har din uke vært?

2 thoughts on “SØNDAGSLISTE – UKE 13

Legg gjerne igjen en kommentar

