ØNSKELISTE FOR APRIL 2016

April wish list

Raglan sleeve top, 390 NOK / Beige hoodie, 285 NOK / Topshop flight bomber jacket, 835 NOK / Sports activewear, 1.255 NOK / Calvin Klein Underwear strap bra, 390 NOK / Calvin Klein swim bikini bottom, 435 NOK / Calvin Klein socks, 100 NOK / Calvin klein tote bag, 870 NOK / Anastasia Beverly Hills eyebrow cosmetic, 190 NOK / Chanel nail lacquer / Blossom perfume, 83 NOK / Madame Butterfly, 75 NOK

DET ER SÅ MYE FINT I BUTIKKENE NÅ! Noen kvelder sitter jeg og fyller opp handlekurven på nett, for deretter å tømme den. Er det forresten noen andre som har det sånn? Dessverre er det slik at krona er ekstremt svak nå – faktisk på sitt svakeste på 40 år – og det merker jeg når jeg trykker på «gå til betaling» …

Oh, kom forresten over denne siden: stealherstyle.net

Fantastisk konsept. Har du en kjendis du virkelig digger stilen til, så finner du alt her. Jeg søkte for eksempel på Kyle Jenner, og fikk en masse treff.

Og, jeg har lyst på et plagg jeg ALDRI trodde jeg kom til å gå med igjen, nemlig snekkerbukse. Hva tenker du: Yey or ney?

Skjermbilde 2016-04-08 kl. 00.27.06Ta en nærmere titt på modellene på Nelly.

7 thoughts on “ØNSKELISTE FOR APRIL 2016

  1. Morsomt at snekkerbukser er tilbake i motebildet! Var veldig moderne det året eg gikk gravid med Marcus-Hadde flere modeller 🙂

    Lik

  2. Den bomberjakkå. Fargen. Åh. Snekkerbukser e kult. Huske det va skikklig populært når eg va tenåring, på nittitallet, haha. Eg sko ønska eg hadde turt å gått med det. For det e sykt kult. JA te snekkerbuksa!

    // Tusen tusen takk 😀

    Lik

Legg gjerne igjen en kommentar

