THAT LAME COMPANY

todo

poppy_copy

todo111

Jeg ha funnet en ny favorittnettbutikk – That Lame Company. Her selges fantastisk flotte mobildeksel, listeoppsett, bilder og notatbøker (♥).

Som noen av dere kanskje har skjønt, så har jeg en greie for notatbøker. Jeg elsker dem, og noen ganger vil jeg faktisk strekke meg såpass langt og si at de gir meg håp. Og det er sikkert her du tenker at jeg er en raring, men det er greit – for det er jeg jo. Dette «håpet» som jeg refererer til er kanskje det samme som Alf Prøysen også forsøker å forklare i sangen «Du skal få en dag i mårå». For det er når jeg får noe med blanke ark og fargestifter til, at jeg får følelsen. Følelsen av en ny start. Et nytt kapittel. Orden i sakene og farge innafor linjene. Dette kan jeg, og dette skal jeg greie å få orden på.

Jeg tror jaggu jeg må kjøpe en ny notatbok snart, jeg.

Les også: Tekstforfatter must-haves: Notatbøker

swirl

that-lame-company-spring-box-3

Noen av produktene som falt i smak hos deg?


Foto: That Lame Company

 

7 thoughts on “THAT LAME COMPANY

Legg gjerne igjen en kommentar

