NÅ KAN DU LEVE I DIN EGEN KUNST

Tegning for meg har vært en friplass. Et sted hvor jeg kan koble helt ut. Være i min egen lille boble. Fokusere på strekene. Se noe jeg har hatt inne i hodet mitt falle på plass mellom linjene. Og derfor elsker jeg tegning.

Skjermbilde 2016-05-05 kl. 20.20.17
Foto: Skjermdump Google Tilt Brush.

Med dagens teknologi er alt mulig, og nå kan man til og med tegne virtuelt. Bare tenk på det. Nå er det mulig å fysisk «være tilstede» i sin egen kunst. VR-teknologi, eller Virtural Reality som det også heter, gjør dette mulig. Ganske fantastisk. Det er bare å glede seg og følge med på utviklingen. Kanskje VR-kino blir det neste store?

«Most of the virtual reality developments in recent months have been focused on experiencing VR, but Google is working to make the tech an integral new part of creating art.»

– Mashable

Se videoen under av Google VR painting tool – Tilt Brush:

Legg gjerne igjen en kommentar

