5 SNAPCHAT-FUNKSJONER JEG SKULLE ØNSKE FANTES

5 Snapchat-funksjoner jeg skulle ønske fantes
Illustrasjon: canva.com

*FIRST WORLD PROBLEMS-INNLEGG ALERT*

Jeg har virkelig fått øynene opp for Snapchat i det siste. Ikke bare som privat kanal på sosiale medier, men også med tanke på bedrifters mulighet til å bruke mediet. Derfor er det også blitt til at jeg eksperimenterer en del på Snapchat, hvor jeg forsøker å føle meg frem til en oppskrift på hva som fungerer og hva som ikke fungerer.

Les også: Dette betyr emojiene ved siden av Snapchat-kontaktene dine

Når jeg først har brukt en del tid på Snapchat, så er det ikke til å stikke under en stol at det er en del ting som irriterer meg. Og dette tenkte jeg at jeg kunne forsøke å samle i et lite innlegg.

Her er funksjonene jeg skulle ønske fantes i Snapchat:

1. Forskjellige fonter

1.-andre-fonter

Det går faktisk an å bli lei av San serif. Tro det eller ei.

2. Forskjellige pennstørrelser på tegne-effekten

2.ekstra-pennstørrelser

Har du noen gang forsøkt å tegne hele skjermen i en farge? Man får jo kronisk senebetennelse før man er ferdig … Ja til forskjellige pennstørrelser!

3. Viskelær

3.-viskelær

Noen gang opplevd å tegne noe i ti minutter, for så å trykke på tilbakeknappen i tegnefunksjonen og finne ut at alt du tegna ble sletta? Vel, det har jeg.

4. Laste opp bilder fra fotogalleriet til MyStory

Ja, jeg vet det fjerner litt av hele snap-konseptet, men noen ganger hadde det vært sykt behagelig om det gikk an. Men det har man kanskje andre medier til, eller?

5. Bruk av iPhone-emojis på Android-mobiler

5-iphone-emojis

Siden jeg sikkert er den eneste i Norge uten iPhone, så er dette kanskje bare noe jeg bryr meg om, men. Det er faktisk skikkelig irriterende at jeg ikke kan bruke iPhone-emojis i snappene mine, annet enn i tekst-feltet.

Les også: Folk å følge på Snapchat – mine favoritter

Hvilke funksjoner savner du på Snapchat?


Og du: Har du meg ikke på snap, legg meg til da vel! Du finner meg under brukernavnet skrivelisa. Jeg følger alle tilbake ♥

5 thoughts on “5 SNAPCHAT-FUNKSJONER JEG SKULLE ØNSKE FANTES

  1. Jeg vil at når jeg trykker angre på penna så skal også fargen endre seg tilbake! Er jo dønn umulig å finne tilbake til nøyaktig samme nyanse. Og hundre prosent enig i alle dine punkter.

    Lik

  2. Tilbaketråkk: HVORDAN MÅLE HVOR MANGE FØLGERE JEG HAR PÅ SNAPCHAT? | Lisa Skaar Næss

Legg gjerne igjen en kommentar

