TÅRER OG TRE KAKER

SISTE 2

I dag var min aller siste dag på jobb i EvokedSet. Det er så bitter sweet som det går an å bli, og hjertet mitt stikker når jeg tenker på at jeg ikke skal se de fine folka på jobb mer.

Klokken 13 kom de med tre kaker. Hver kake representerte en egenskap ved meg de satte pris på, men de husker jeg ikke hva var fordi jeg kjempet en kamp mot tårene – som selvfølgelig var nytteløs.

Jeg kan ikke huske å ha blitt gjort så stas på noen gang.

Det er med tungt hjerte jeg forlater en fantastisk arbeidsplass, men jeg gleder meg også til å se hva fremtiden bringer. Ny jobb. Ny by. Ny bolig og kanskje noen nye venner?

Nordland har begynt å boble av en kreativ spire som strekker seg over det ganske land som en fargerik slyngplante. Den har begynt å klatre, tvinne og svinge seg rundt – og jeg kjenner at det kribler i kroppen. Helt ut til fingerspissene. Jeg kjenner meg kreativ, vårfrisk. Blanke ark. Et nytt kapittel.

Jeg ønsker å dedikere dette innlegget til en fantastisk gjeng, som tok meg imot med åpne armer. Som lo og smilte med meg. Gjorde meg bedre. Flinkere. Fikk meg til å føle meg verdsatt. Sett. Dere vet hvem dere er. Ingen nevnt, ingen glemt.

Men nå er jeg klar.

Hopper ut i det med begge beina først.

Det har jeg lært av de beste.


Alle foto: Se bildebloggen min på VSCO.

2 thoughts on “TÅRER OG TRE KAKER

  1. Kjære Lisa. Du er veldig heldig som har hatt en så god arbeidsplass og slike fantastiske kollegaer. Det blei noen tårer på meg også når jeg leste din finale.

    Lik

  2. Du vil bli savnet Lisa – Solstrålen!
    Masse lykke til i ny jobb! Hopp i det med begge bein, dette nailer du – som alt annet 🙂

    Lik

Legg gjerne igjen en kommentar

