IKKE HELT I VATER

Skjermbilde 2016-06-10 kl. 10.37.22

Det har vært et evig mas. Det har det. Og vi har sovet dårlig, spist dårlig. Ting har skjært seg, og selv om det har vært helt nytt har det ikke vært fritt for skavanker. Fordi sponplata synes på fremsiden av bokhylla da den var ferdigmontert med 234 spikere på baksiden. Og glippa mellom skuffene i nattbordet lurer ingen. Det skal ikke være sånn, vet du.

«For lite visste jeg at man må ha vater som voksen for å være i vater …»

Jeg har lært at trelim fikser ikke alt. Dessuten har vi en hoppende vaskemaskin som ikke engang takler 800 omdreininger.For lite visste jeg at man må ha vater som voksen for å være i vater …

Men vet du hva? Det er helt greit. For det er vår bokhylle med skavanker. Det er vår nattbordsskuff med glipp. Det er vår kommodeskuff vi har limt med trelim, og det er vår ass-shaking-Nicki-Minaj-vaskemaskin. Så det, så.

Det er vårt hjem, og jeg gleder meg til fortsettelsen.

Jeg er klar, Nord-Norge Troms!


Forsidefoto: Mobilbilde fra en kveldstur bak huset vårt i Harstad. Se flere bilder på min bildeblogg i VSCO.

5 thoughts on “IKKE HELT I VATER

  1. Haha, så søt du e. E kje så nøye å ha alt i vater vettu 😉

    // Tusen takk ❤️ Ikje mitt dikt nei, det e et barnerim skrevet av Sigbjørn Obstfelder. Lærte det på barneskolen 😉

    Lik

Legg gjerne igjen en kommentar

