BI DÆ GODTAR NO SÅ GYT E!

Nord-Norge/Troms. Du er ei merkelig skrue.

«Bi dæ godtar no så gyt e!» Nei uff. «Det der vart berre på kæl.» Men jeg kan love deg at jeg ikke er noen «førbainna skoiddmåkkar!»

Jeg jobber superhardt for tiden, både på jobb og på fritiden min. Har blant annet hatt mye å gjøre på lanseringen av SnapKollektivet (som du kanskje har fått med deg?) Men det er tross alt da jeg koser meg. Det skal være litt mye som skjer til tider. Jeg har blant annet begynt som frivillig på Dyrebeskyttelsen i Harstad, og det er kjempespennende og koselig!

Vil du vite mer om SnapKollektivet? Se hva som er skrevet om prosjektet vårt i pressen:

Kommer til å skrive et mer utfyllende blogginnlegg om mine opplevelser i Troms/Nord-Norge snart.

«Vi kjæftes!»

Skjermbilde 2016-06-28 kl. 15.39.54Skjermbilde 2016-06-28 kl. 15.40.26Skjermbilde 2016-06-28 kl. 15.40.46Skjermbilde 2016-06-28 kl. 15.41.04Skjermbilde 2016-06-28 kl. 15.41.17Skjermbilde 2016-06-28 kl. 15.41.32Skjermbilde 2016-06-28 kl. 15.41.42Skjermbilde 2016-06-28 kl. 15.42.03Skjermbilde 2016-06-28 kl. 15.42.14


Alle foto: privat. Se flere på bildebloggen min: VSCO.

14 thoughts on “BI DÆ GODTAR NO SÅ GYT E!

  1. Nydlige bilder. Og diggbart å se nordlanske quotes. Min indre nordlenning bare «Dæven han røkksalte i d svartsvidde hælvette» 😀 Og hurra for fine mennesker som du som bidrar i dyrebeskyttelsen ❤

    Lik

  2. Masse lykke til med Snapkollektivet! Jeg har ikke fått med meg alt, men det jeg har sett har jeg likt, og det er et kjempeflott initiativ 🙂

    Lik

  3. Prøvde liksom å legge igjen en kommentar sånn typ 10 ganger, men det gikk ikke da, så da prøver jeg igjen. WordPress lar meg ikke kommentere eller logge inn, what a total douchebag. Hva med Twitter daaaa!

    Det jeg egentlig skulle skrive var bare dette:
    Du er så flink, som har meldt deg som frivillig i Dyrebeskyttelsen!😀

    Lik

Legg gjerne igjen en kommentar

