5 TEKSTFORFATTER MUST-HAVES: NOTATBØKER, DEL 2

5 tekstforfatter must-haves

Jeg skjønner ikke helt hvor jeg gjør av notatbøkene mine. I det ene øyeblikket har jeg mange, i det andre finner jeg ingen. Jeg har skriblet på gamle regninger, tegninger, kvitteringer og til og med servietter. Men, nå er det nok. Jeg har funnet mine favoritter som skal redde meg i skrivende nød.

Det er lov å la seg friste.

Les også: Tekstforfatter must-haves: notatbøker

homepage-august.jpg

1. Høstkolleksjonen på Ohdeer tar nesten pusten fra meg.

Skjermbilde 2016-08-22 kl. 09.15.25.png

2. Disse, lekre, gullbelagte notatbøkene fra Quill London.

Skjermbilde 2016-08-22 kl. 09.17.26
3. Notatbøkene fra Tapestry som passer perfekt i veska.

 

ba38d35dc049e19519a7750b1582ae22

4. Denne fra Planet Cute fordi … GLITTER!

42528e4cf9698f8966cea27176c50063

5. Alle som skriver/tenker masse på å skrive bør ha en notatbok med dette slagordet.

Hvilken notatbok kunne du tenke deg?

 

One thought on “5 TEKSTFORFATTER MUST-HAVES: NOTATBØKER, DEL 2

Legg gjerne igjen en kommentar

