SNAPKOLLEKTIVET: LISA (MUSIKKLISTE)

Fikk veldig mange spørsmål om musikken jeg brukte på snapdagen min på SnapKollektivet i går. Jeg lovet dere å poste en spilleliste, so here it is! Kommer til å oppdatere denne etterhvert som jeg bruker ny musikk og sanger på snapdagene mine.

Hvis spillelista ikke kommer opp i boksen under, kan du klikke på denne i stedet.

Har du ikke lagt til @SnapKollektivet på Snapchat enda? Gjør det! Gå gjerne inn og lik siden vår på Facebook også.

One thought on “SNAPKOLLEKTIVET: LISA (MUSIKKLISTE)

  1. Tilbaketråkk: JEG SKULLE ØNSKE | Lisa Skaar Næss

Legg gjerne igjen en kommentar

