UPDATE: JEG ER NOMINERT TIL EN PRIS!

skjermbilde-2016-11-07-kl-15-41-05

I går fikk jeg vite at innlegget mitt «Kjære gud», er nominert til Sunn fornuft-prisen, i kategorien «Beste Innlegg». Jeg er helt i ekstase, og skikkelig stolt! Det er totalt 10 nominerte, og mitt innlegg ble i går publisert på kvinneguiden.no (se bildet).

Les også: Dette er Sunn Fornuft-plakaten

lisa-skaar-naess-nominert-til-sunn-fornuft-pris

Faksimile: Kvinneguiden.no

Etter at alle innleggene er publisert vil du få anledning til å stemme på din favoritt på Kvinneguiden.no

  • Avstemningen starter 17. november.
  • Vinneren avsløres 28. november.

Les også: Disse støtter Sunn Fornuft-plakaten

Jeg lover å holde dere oppdatert på stemme-link så fort alle de nominerte er på plass. Da er det bare å stemme, stemme, stemme!

Les blogginnlegget mitt i sin helhet på kvinneguiden.no

 

16 thoughts on “UPDATE: JEG ER NOMINERT TIL EN PRIS!

  1. Tilbaketråkk: NÅ KAN DU STEMME PÅ ÅRETS BESTE INNLEGG – OG JEG ER NOMINERT! | Lisa Skaar Næss

Legg gjerne igjen en kommentar

