NÅ KAN DU STEMME PÅ ÅRETS BESTE INNLEGG – OG JEG ER NOMINERT!

Jeg lovet å holde dere oppdatert på når dere kunne begynne å stemme på ”Beste innlegg” i prisutdelingen til Sunn Fornuft – hvor jeg er en av finalistene!

Har du ikke lest det nominerte innlegget mitt kan du lese det her

Det er totalt 10 nominerte, og mitt innlegg var første ut til å bli publisert på kvinneguiden.no

lisa-er-finalist-i-sunn-fornuft-prisen-kategori-beste-innlegg

Relevant lesing: Jeg er nominert til en pris!

Avstemmingen åpnet i går, og du kan stemme frem til 23. november. I tillegg kan du stemme så mange ganger du vil – og på flere nominerte! Digg at man ikke må bestemme seg for bare én, for to av mine partners in crime i SnapKollektivet er også nominert! *stolt*

Les mer om Sunn Fornuft-plakaten

Jeg hadde blitt kjempeglad hvis du kunne satt av 30 sekunder til å stemme på oss alle tre! Se etter Milla (noctem.nu), Marie (supermarie.net) og meg selv.

Klikk deg inn her for å stemme på «Beste innlegg» til årets Sunn Fornuft-pris 2016!

NOTE: Det kan være litt tricky å stemme hvis du leser fra mobil. Dette fordi du må scrolle langt ned i artikkelen for å finne Google-dokumentet Sunn Fornuft har valgt å bruke til avstemmingen.

2 thoughts on “NÅ KAN DU STEMME PÅ ÅRETS BESTE INNLEGG – OG JEG ER NOMINERT!

Legg gjerne igjen en kommentar

