UPDATE: JEG HAR UNDERVIST PÅ UNIVERSITETET!

lisa-skaar-naess-sosiale-medier
/foto: Astrid Andersen

I går underviste jeg i sosiale medierUiT Norges arktiske universitet i Harstad for studenter som går prosjektlederlinja.

Det var en helt fantastisk opplevelse, og så utrolig moro! Jeg har snakket foran et publikum før, mer enn én gang på grunn av studiene mine, men aldri så lenge som i går. Jeg underviste i fire (!!!) timer. Tenk det. Da er det lov til å være litt stolt, og (virkelig) all ære til lærere som gjør dette hver dag.

Jeg håper jeg får mulighet til å undervise mer – det ga nemlig mersmak! Ellers gleder jeg meg til å holde foredrag om sosiale medier i fremtiden. Dette er tross alt det jeg brenner for!

Kunne du tenke deg å lære litt mer om sosiale medier? Ta kontakt, så fikser jeg et foredrag som er tilpasset akkurat dine utfordringer!

10 thoughts on “UPDATE: JEG HAR UNDERVIST PÅ UNIVERSITETET!

  1. Tilbaketråkk: Undervisning i sosiale medier på UiT

Legg gjerne igjen en kommentar

