PODCASTANBEFALING: THE TRUTH (STRANGERS)

cover2xJeg har lyttet til podcaster i mange år, og jeg har tidligere anbefalt Strangers av Radiotopia.

Strangers handler om mennesker, forholdet mellom mennesker, kjærlighet og fremmedfrykt. Rettere sagt: «The fear of being strangers.» Det som gjør at dette er en av mine favorittpodcaster er alle de unike historiene om ulike menneskeskjebner.

Jeg har ligget litt bakpå podcastfronten i det siste, men i dag hørte jeg episoden som heter «The Truth», og fy flate … Det var så vondt å høre på, langt inn i hjerterota. Jeg har nesten ikke ord, men likevel er dette så viktig. Har du cirka 50 minutter til overs i dag vil jeg at du skal abonnere på podcasten og lytte til denne episoden.

I episoden, «The Truth», møter vi Ashley, som har gjennomgått noe av det verste en forelder kan oppleve. Ashleys ektemann, Corey, er anklaget for det verste tenkelige. Det som følger videre sender familien på en stadig mørkere reise, svingende mellom svar, hypoteser, følelser, og til slutt – sannheten.

Får du ikke lyttet i bloggen? Trykk her.

2 thoughts on “PODCASTANBEFALING: THE TRUTH (STRANGERS)

  1. Jeg kjenner det knyter seg litt i brystet bare jeg leser dette innlegget. Tror jeg skal sørge for å være alene når jeg lytter til dette – og ha papirlommetørkler tilgjengelig!

    Lik

    • Ja … Det var en veldig sterk historie. Egentlig er de aller fleste episodene i denne podcasten noe for seg selv når det kommer til følelser, men denne var ekstra vond å lytte til. Er du glad i podcaster, og liker å lære om mennesker og forholdet mellom mennesker, så kan jeg absolutt anbefale denne podcasten.

      Lik

Legg gjerne igjen en kommentar

