JANUARLISTA – DEN STORE PROSJEKTMÅNEDEN

Jeg er med i bloggutfordringen, og denne uken er det «januar» som er tema.

Skjermbilde 2017-01-31 kl. 13.28.46.png
/foto Glenn Carstens-Peters

Nå er det ikke lenge igjen av januar 2017, men jaggu har det skjedd mye. Januar har for meg (litt sånn halvveis ufrivillig, og halvveis planlagt/som forventet) blitt den store «prosjektmåneden». Februar vil med andre ord bli den store «fortsette-å-følge-opp-alle-prosjektene-du-har-startet-måneden». Puh!

Her er planen, som straks «fader» ut i februar

  • Flytte over til ny web! Jepp, jeg har bestemt meg. Jeg vil at bloggen skal bli noe mer. Noe større. Men da må jeg ha en egen plattform. Dette er både skummelt og veldig spennende. Spennende fordi det betyr blanke ark (og hvem liker vel ikke det?). Skummelt fordi jeg er redd for å miste dere. Lov å bli med meg over på den andre siden, når den tid kommer?
  • Kjøpe meg en dagsplanlegger. Jeg har ikke sjangs til å huske alt dette i hodet!
  • Bake noe.
  • Fortsette prosjekt #OscarInstaFamous. Jeg har ikke snakket noe om dette før nå, men det er fordi det virker helt kokkelimonke (og crazy catlady) når jeg skriver det ned for dere. Jeg har altså et sosiale medier-prosjekt hvor jeg vil forsøke å gjøre katta mi Instagram-kjendis (jepp, «superoriginal» der gitt). Delvis fordi jeg jobber med sosiale medier og synes dette er veldig spennende, og delvis fordi jeg er litt havlgæren.

Skjermbilde 2017-01-31 kl. 13.58.05.png
foto/Brigitte Tohm

  • Invitere noen på middag.
  • Få flere følgere på sosiale medier. Herunder Twitter, Snapchat (@skrivelisa), Instagram (@lisnas) og Facebook-siden til bloggen. Har du ikke addet meg allerede? Do it!
  • Oppdage en ny artist/band.
  • Være på 4 fotballtreninger.
  • Fortsette med prosjekt «føle meg bedre og få mer energi». Also, hallo? Kan dere hjelpe meg med å finne på et bedre prosjektnavn? Jeg kan ikke kalle det det. I prosjektet inngår å trene ukentlig, legge meg tidlig(ere?), ha et variert kosthold, drikke nok vann og tøye ut (jeg er seriøst stiv som en stokk).
  • Følge opp klagemailen jeg sendte til treningssenteret mitt. Når 1/8 elipsemaskiner er ødelagt på femte måned er det på tide å gjøre noe med det – og jeg har ikke planer om å holde kjeft (ref. nyttårsforsett om å bli flinkere til å si ifra).
  • Ligge foran leseplanen! Jeg har blitt student igjen (!!!). Nettstudierstudent (gjennom Coursera) vel og merke, men det er så spennende, og jeg gleder meg skikkelig til å komme ordentlig i gang.
  • Fullføre et nytt kapittel i boka.
  • Lese/lytte til to bøker – og skrive anmeldelser.

 

Hvordan ser din plan for resterende av januar/begynnelsen av februar ut?


Andre som er med på bloggutfordringen:

Nadia • Marie • June • Caroline • Caroline I.Renate • Julie • Tine Katrine

15 thoughts on “JANUARLISTA – DEN STORE PROSJEKTMÅNEDEN

  1. Ser ut som du har mye spennende å drive med i tiden framover! Vikariatet mitt går snart ut her jeg jobber nå, så mye av februar vil vel gå med til søknadsskriving. Ellers blir det vel tid til lesing og trening i tillegg til litt sosialt tipper jeg 🙂

    Likt av 1 person

  2. Så mye gøy! Kommer selvsagt til å følge deg videre på ny plattform 😀 Jeg er også ganske gira på å ta ett eller annet kurs snart. Helst jobbrelatert, men kanskje noe helt annet også? Det må jeg tenke litt mer på merker jeg, haha.

    Likt av 1 person

    • Så godt å høre! Kan virkelig anbefale Coursera da. Her kan du studere nesten hva som helst, og det beste er at undervisningen som regel er fra anerkjente universiteter. Jeg studerer ved Northwestern University på mitt studie 🙂

      Likt av 1 person

  3. Håper du fikk gjort masse av tingene du satt deg som mål I januar. Jeg fikk ikke gjort så veldig mye selv nemlig haha.. Målet fremover er derfor å fortsette å prøve å legge meg tidlig, spise sunt, være produktiv osv. Woho, håper jeg klarer det!

    Lik

Legg gjerne igjen en kommentar

