Bloggen er flyttet!

Nå er dagen endelig kommet – jeg har fått meg et eget domene og har flyttet bloggen. Det er både spennende og skummelt på samme tid. Kanskje aller mest det siste.

Det er skummelt fordi jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at bloggen min skulle få så mange lesere på så kort tid. Jeg begynte å blogge å blogge oktober 2015, og gjorde dette først og fremst for å holde tekstforfatterfingrene varme i en periode hvor jeg var arbeidsledig.

Nesten to år senere, og en bloggpris rikere (herregud tenk det), har jeg mellom 300–400 daglige lesere. Dette har gjort at jeg i år bestemte meg for å ta bloggen et steg videre og kjøpe et domene – min helt egen plass i bloggsfæren. Såpass har den fortjent, bloggen og jeg.

Jeg skriver denne siste bloggposten på lisaskaar.wordpress.com først og fremst til dere – verdens fineste lesere. Det mener jeg virkelig med hånden på hjertet.

Dere har lest hva jeg har skrevet fra første stund, fulgt bloggen min på Facebook, abonnert på innlegg via mail, og sist men ikke minst, likt og kommentert det jeg har hatt på hjertet. For det er jeg uendelig takknemlig, og håper dere kan se på dette som en invitasjon til å bli med på «den andre siden».

Jeg lover å ikke være noe særlig mer annerledes enn jeg er her. Den største forskjellen vil være struktur – noe denne plattformen så sårt har savnet. I tillegg skal jeg være enda flinkere når det kommer til kreditering og kildebruk.

Gleder meg til å se deg! Velkommen til min nye blogg – skrivelisa.no

Legg gjerne igjen en kommentar

