Halloween costume 2015 – Ciri from The Witcher 3: Wild Hunt

Jeg skulle egentlig ikke kle meg ut til halloween i år. Men så …

*nerd alert*

… har jeg spilt The Witcher 3: Wild Hunt – og der er det ei fantastisk, nevenyttig dame ved navn Cirilla, også kalt Ciri. Hun er så vakker, og sterk, og sta, og ikke minst modig. Det gjorde valget mitt lett. Så da min lillesøster sendte meg en melding og spurte om vi skulle feire halloween sammen, var jeg ikke vond å be.

Jeg kommer nok ikke til å få til like bra kostyme som denne spanske damen, men hallo – se da! Sykt kult.

Jeg brukte vel om lag to og en halv time på å finne alle (nesten alle) kostymeelementene jeg trengte på Ebay – så nå krysser jeg bare fingrene for at de faktisk kommer tidsnok frem. I verste fall blir det et veldig stilig halloween-kostyme til neste år.

Det eneste som mangler – så sant kostymet kommer i tide – er riktig Ciri-sminke. Heldigvis finnes det fantastisk mange utrolig flinke og kreative mennesker der ute, som både legger ut tutorials og lister over hvilke basic-produkter man trenger for en perfekt look.

Se to gode Cirimake-up-tutorials under:

Du kan lære mer om Ciri, her.

Hva er ditt drømmekostyme? Og, skal du kle deg ut på halloween i år?

11 kommentarer om “Halloween costume 2015 – Ciri from The Witcher 3: Wild Hunt

  1. Jeg beundrer deg for din fantasi. Jeg har jo sett hva du og Sara kan få til når dere setter i gang så jeg er overbevist om at dette blir helt perfekt. Dere blir et grufullt par. Huttetu !!!!

    Liker

  2. Er Halloween-fest på Westerdals hvert år, men i fjor var jeg ikke der siden jeg var i Trondheim og besøkte Mikael 🙂 Har lyst til å kle meg ut i år, for det er jo litt gøy! Helst vil jeg være Jedi, siden jeg er inne i en Star Wars-fase akkurat nå. Men vet ikke hvor mye penger jeg gidder å bruke på det liksom. Haha!

    Liker

  3. Så stilig! Hadde det ikke vært for at samboeren spilte dette gjennom hele august hadde jeg aldri visst hvem karakteren var, men nå gjør jeg jo det og kan si at jeg synes det er veldig godt og kreativt valg.

    Selv står jeg helt blank på ideer, og med en noe bunnskrapt konto må kreativiteten også begrenses. Mulig det bare blir standard vampyr og et håp om at kveldens utested har dårlig belysning 😀

    Liker

      • Plasttenner, og kanskje huske å snike med et sugerør i vesken for å gjøre livet lettere når jeg skal drikke noe 😀

        Takk for at du følger meg tilbake på Bloglovin’, alltid koselig.

        Liker

  4. Tilbaketråkk: HEI – OG GODT NYTTÅR! | Lisa Skaar Næss

  5. Tilbaketråkk: AKKURAT NÅ – UKE 34 | Lisa Skaar Næss

  6. Tilbaketråkk: Lisa Skaar Næss

  7. Tilbaketråkk: Hva skal jeg være på halloween 2017?

Legg gjerne igjen en kommentar